maandag 3 augustus 2009

Wie schrijft of vertaalt wat?

Als je op zoek bent naar een goede tekstschrijver of vertaler, dan is het handig om te weten wat diegene in het verleden allemaal gedaan heeft. Zelf heb ik een mooi portfolio, maar daar is geen ruimte om iedere klus weer te geven. Zeker niet als het gaat om het schrijven en vertalen van boeken.

Vandaag kwam ik erachter dat dat helemaal zo erg niet is: Literatuurplein.nl houdt namelijk netjes bij wat ik geschreven en vertaald heb! Zelfs de boeken waarvan ik alleen de redactie heb gedaan komen voor in het lijstje. Helemaal compleet is mijn Literatuurplein-pagina nog niet, maar het begin is alvast mooi!

1 opmerking:

  1. Hmm, ik lees net toch wel een schokkend bericht over mijzelf: http://www.literatuurplein.nl/persdetail.jsp?persId=183025&pMode=auteur&pFuzzy=0&pTekst=johan%20koning

    BeantwoordenVerwijderen