woensdag 1 december 2010

Hoedoe updates

Sinds 2008 ben ik verantwoordelijk voor de webredactie van Hoedoe.nl. Ik houd de links up to date, beantwoord vragen van gebruikers, redigeer ingediende hoedoe's en zorg ervoor dat er regelmatig nieuwe content op de site verschijnt. Ook afgelopen maand heb ik weer een aantal nieuwe hoedoe's geschreven. Erg leuk om te doen én natuurlijk afwisselend. Hierbij een overzicht van de updates van deze maand:

- Hoe vind ik leuke en goedkope Sinterklaas cadeaus
- Hoe kit ik de naden in mijn huis
- Hoe knoop ik mijn stropdas
- Hoe beoefen ik Qigong
- Hoe ga ik om met sociale angst
- Hoe maak ik een lekkere witlofsalade
- Hoe ga ik om met stress op het werk
- Hoe kweek ik pompoenen

Heb je zelf nog brandende vragen of leuke ideeën voor hoedoe's? Stuur me dan eens een berichtje. Wie weet zie je jouw vraag binnenkort beantwoord in de vorm van een hoedoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten