vrijdag 12 november 2010

Klantgerichte website (gastblog)

Deze keer een gastblog van Fennard Drenth, van Drendabel. Hij vertelt meer over hoe je kunt zien of jouw website ook daadwerkelijk klantgericht is. Pak je website er eens bij en stel jezelf de volgende vragen!

Scan klantgerichte website
Lay-out:
  • Past de lay-out bij de verwachting van uw (mogelijke) klant?
  • Maakt uw website duidelijk wat u doet of levert of juist niet?(verwarring)
  • Trek de aandacht naar dat, wat daadwerkelijk belangrijk is!
Vulling Tekst:
Omschrijf eerst de doelgroep die u wilt bereiken.
  • Is de tekst van uw website op de doelgroep gericht?
  • Is de website geschreven om uw klant te verleiden of om te informeren?
  • Kan uw doelgroep binnen 3 seconden lezen of zien wat u levert?
  • Maakt u gebruik van de communicatie b’s? (behoefte, belofte en bewijs)
Scheid extra informatie van de wervende tekst door bijvoorbeeld een open ruimte.

Neem alle mogelijke drempels weg zodat uw klant eenvoudig contact met u op kan nemen, u wilt aanvragen en niet alleen bezoekers toch?

Vulling Foto:
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, zorg ervoor dat foto’s duidelijk maken wat u levert, er mag geen twijfel mogelijk zijn!

Goed
Fout
Meer tips over marketing die werkt? Neem contact op met Fennard Drenth!

Drendabel
Fennard Drenth
T 0411-623900
E info@drendabel.nl
W www.drendabel.nl

Benieuwd naar mijn gastblog voor Fennard? Hier lees je mijn visie op het bepalen van je (uur-)tarieven!

2 opmerkingen:

  1. wow goedde tips ik ga gelik mijn webside even nakijken met deze handleid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb net ze als anoniem de webzijd nagenakt met mijn handleiding. Bedanktt!

    BeantwoordenVerwijderen